mandag den 26. december 2011

falske mennesker

Ligemeget hvor man er henne i verden, ville man altid støde ind i folk som er falske overfor en, nogle som man regner med, men som stikker en i ryggen, som man siger ' hvis du stoler på personen, stoler personen også på en anden' det vildt at tænke på hvor falske mennesker er blevet, før i tiden var det slet ikke sådan, nu kan man ikke kigge rundt uden der er falske mennesker. Aldrig fortæl for meget, har jeg lært. Jeg er blevet stukket i ryggen to gange og siden den dag har jeg lært at jeg ikke skal fortælle folk noget, kun dem som jeg virkelig har kunne regne med i årevis. Men selv dem man har kendt i årevis kan stikke en i ryggen og være falsk. Det kun dig selv du 100% kan stole på mig. 

Aldrig fortæl for meget til folk, det ender med du bliver stukket i ryggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar